חברה מקצועית להתקנת מרזבים בתל-אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מרזבים בתל-אביבהמרזב, אותו צינור או תעלה פשוטים, פותרים לנו בעיות מורכבות מאוד. בשל היותו אחראי על ניקוז מים מהגג (כאלו שהגיעו מן משקעים או כתוצאה מנזילות בדודים וכד') וסילוקם בבטחה לקרקע, הוא מסייע לנו לשמור על הבניין או הבית שלנו בכמה מובנים. הוא מונע הצטברות של מים ולאחר מכן חלחול איטי שלהם  אל תוך שלד המבנה. מים המחלחלים, יוצרים בעיית רטיבות קשה. בשלב הראשון נחווה בעיות אסתטיות כמו קילופים, כתמים, סדקים, עובש אבל בשלב הבא, חלק מהבטון יתפורר, הברזלים יקבלו חלודה וכל יציבותו של המבנה תיחלש.

גם מים שניתזים על הגג ונופלים ממנו (למשל בגגות משופעים) אם אין לצידם מרזב שיקלוט ויוריד אותם בזרימה מכוונת ונכונה – גורמים נזקים. הם מרטיבים וחודרים למעטפת החיצונית של הבניין ובעת הנפילה גורמים גם לנזק לתשתיות (כמו ריצוף, גינה) והפרעה לעוברים ושבים בסביבת הבית. ומה שנכון לגבי כלל המדינה נכון שבעתיים בנוגע לעולם של מרזבים בתל-אביב.

תל-אביב מרזבים סביב לה

כאשר בוחרים מרזבים בתל-אביב, כמו בכל מקום אחר בארץ, יש להקפיד לבחור בסוג איכותי של מרזב וכן כדאי ורצוי מאוד להקפיד על בחירה בחברת מרזבים בתל-אביב שלא רק מציעה את המחיר הטוב ביותר אלא גם מומחית בתחום ומיומנת בהתקנת מרזבים. הרי לא הינו מעלים על דעתנו לתת מערכת חשמל לשיפוצניק העוסק באינסטלציה. כך גם לגבי מרזב. זה לא רק לחבר צינורות ולקשור. יתרה מכך, לחברת מזגנים בתל-אביב שהיא איכותית ומקצועית יש גם מגוון כלים חשובים המסייעים לה בעבודתה וכן רישיונות לעבודה בגובה (סנפלינג) במידה ונדרש. 

אבל מדוע בתל-אביב צריך הקפדה יתרה בנושא? אולי כי עבור מרזבים בתל-אביב עבודה קשה יותר והם עומדים בעומסים גבוהים יותר. בהיותה יושבת על הר, מזג האוויר בתל-אביב חורפי יותר ולרוב היא זוכה למנות גשם גבוהות וחזקות. המשמעות של כך היא הצטברות של כמות גדולה יותר של מים על הגג. אם אלו לא ינוקזו במהרה, הם יחלחלו פנימה ויתחילו להסב נזקים כבדים. יתרה מכך, כמות גדולה של מים היא בעלת משקל עצום, שכאשר הוא נשאר, הוא מפעיל עומס רב על הגג, שמצבו, כזכור, לא ברור, עקב נזקי המים ולכן יש חשש לקריסתו. 

אבל זה לא הכל. הייחודיות של מרזבים בתל-אביב, היא בכך שהם חייבים להיות מותקנים בצורה איכותית מאוד ומעוגנים חזק. זה כמובן נכון לכל מקום בארץ אבל בתל-אביב- שבעתיים. בתל-אביב הרוחות יותר חזקות. לרוב, מרזבים מתקלקלים עקב מכות שהם סופגים מחבטות שלהם בקיר לאחר שחלקים שלהם נפרדו או השתחררו או שנקודות החיבור שלהם לקיר קרסו. הדרך היחידה למנוע זאת (חוץ מבדיקת תקינות פעם בשנה) היא למנוע עבודה חאפרית ולבחור בחברה מקצועית ששמה דגשים על נקודה זו. אגב, בדיקת תקינות של מרזבים בתל-אביב, פעם בשנה, חשובה מעין כמותה. כדאי לעשותה עוד טרם החורף ולבדוק כי המרזבים לא נסתמו או מחוררים. במקרה כזה או שתצליחו לנקות לבד את המרזב או שתקראו לחברת מרזבים בתל-אביב שתעשה זאת עבורכם.

שני סוגי מרזבים

ישנם שני סוגי מרזבים עיקריים: המרזב הסמוי והמרזב הגלוי. מרזב סמוי הוא מרזב שנבנה בתוך הקיר והוא אופייני לבתים גבוהים וכאלו יש רבים בתל-אביב. מכיוון שהוא נמצא בתוך הקיר ואינו חשוף לפגיעות חיצוניות או מעריך ימים באופן יחסי. גם אין צורך להשקיע בעיצוב שלו – שכן איש אינו רואה אותו. לעומת זאת, החיסרון העיקרי שלא הוא כשהוא מתקלקל. לצורך הגעה אליו או איתור הבעיה צריך להרוס קירות ולרוב זה לא משתלם. בעלי מקצוע בתחום ממליצים במקום מרזב פנימי סתום להתקין מרזב חיצוני חלופי.

סוג אחר של מרזבים בתל-אביב הם המרזבים הגלויים. אלו מתחילים בגג ויורדים על גבי המעטפת החיצונית עד סמוך לקרקע. באופן טבעי הם חשופים יותר לפגיעות אך היכולת לתקן אותם או לאתר בעיות פשוטה יותר וכן יכולת ההתקנה שלהם פחות מורכבת. 

עיצוב וחומרי גלם

זוויות נוספות הקשורות לעולם של מרזבים בתל-אביב נעוצות בסוגי חומרי הגלם מהם עשויים המרזבים והעיצוב שלהם. גם בעיקר עתיקה כמו בתל-אביב, כבר לא מעוניינים לראות את מרזבי הפח המחלידים. כיום ניתן למצוא כבר מרזבים מפח מגלוון (עמיד וחזק יותר מהפח הרגיל), מרזבי אלומיניום חזקים במגוון צבעים, מרזבי פלסטיק ו-PVC, מרזבי אבץ ונחושת, שניהם נחשבים ליוקרתיים בתחומם. כמובן שניתן לבחור מגוון פרופילים (מרובע, עגול וכד') או לחפות את המרזב במעטפת בנויה נוספת וכן לשרטט מראש את נתיב המרזב כדי שיישאר מוצנע או להפך – חשוף, בולט ומרשים.

בכל מקרה, התקשרות עם חברת מרזבים בתל-אביב שהיא מקצועית ואיכותית ובעלת ניסיון רב, תסייע לכם להגיע לפתרון המותאם והטוב ביותר עבורכם. גם ברמה הפרקטית והמקצועית של מוצר איכותי והתקנה בסטנדרטים גבוהים וגם מרזב מעוצב ומיוחד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

B-G-C
פתרונות לשיפור קליטה סלולארית

B-G-C הינה חברה מובילה בישראל המציעה למגוון לקוחותיה פתרונות לשיפור קליטה סלולארית. שיפור הקליטה במשרדים, בתים, ממ"דים, מלונות, חניונים ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

האזנות סתר
חשיפת האזנת סתר: טיפים של חוקר מעשי

האזנת סתר היא פגיעה חמורה בפרטיות שעלולה להיות בעלת השלכות הרסניות. כחוקר מעשי, חיוני להיות מודע לסימני האזנת סתר כדי להגן על עצמך ועל הלקוחות שלך. האזנת סתר כרוכה בניטור או הקלטה בלתי מורשית של שיחות באמצעות מכשירים אלקטרוניים.

לקריאת המאמר »
חייגו אלינו