פתרונות תקשורת למסעדות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

במסעדה ובה נדרשת יכולת תפעול גבוהה במיוחד, הרי שפתרונות המקלים על צוותי העובדים מן המארחים והמארחות, דרך המלצרים ועד למטבח ולמחלקת ההזמנות, הוא קריטי ליצירת חוויית שירות גבוהה ואיכותית.

ליקויים בתקשורת שבין הצדדים השונים הלוקחים חלק בשירותי המסעדה, עלול להוביל לא רק לזמני המתנה מרובים, אלא גם לתקלות שירות אשר יכולות להסתכם במפח נפש של ממש עבור הלקוחות ממשלוחים לא נכונים ועד להוצאת מנות שלא בזמן.

בדיוק לשם כך, מסעדות נערכות מבעוד מועד עם פתרונות תקשורת איכותיים אשר מאפשרים לספק את השירות הטוב ביותר תוך סנכרון בין כל המערכות הלוקחות חלק בדבר.

להלן נמנה את סוגי פתרונות התקשורת הקיימים עבור מסעדות.

 

מערכת הזמנות מקוונת

רגע לפני שנדבר על התקשורת שבין נותני השירות השונים שבמסעדה, הרי שאל לנו להתעלם מן ההיבט המרכזי והחשוב ביותר עבור מרבית העסקים בתחומי המזון – פלטפורמה מקוונת לקבלת הזמנות.

עסקים יכולים לבחור או שלהקים אתר מן היסוד שיאפשר להם לבצע את ההזמנות, או להשתמש בפתרונות קיימים מתוך מגוון חברות הנותנות שירותי הזמנות למסעדות תוך התאמה אישית לצרכי המסעדה.

מערכת הזמנות העונה על כל צרכי הסועדים, לרבות תוספות, שינויים ומתן פרטים נוספים, יכולה לעשות את ההבדל מבחינת איכות המשלוח, מהירות התגובה של הצוות ומתן מענה מדויק.

 

פתרונות תקשורת LIVE במסעדה

התקשורת שבין המארחים והמארחות לבין המלצרים היא קריטית לקבלת הסועדים ובמהירות האפשרית.

באמצעות מכשירי קשר ווקי טוקי איכותיים המקנים תפעול קל ונוח וקליטה איכותית וטובה לכל אזורי המסעדה, הרי שניתן להבטיח את התקשורת התקינה בין כל הצדדים הלוקחים חלק בדבר, ולייצר מערך שעובד באופן חלק ויעיל.

בחיפושכם אחר פתרונות תקשורת מסוג זה, הרי שניתן לפנות לוויו סנטר המתמחה במכשירי קשר למסעדות ולבתי עסק, תוך התאמה מלאה לצרכי בית העסק השונים.

 

מערכת טלפוניה לקבלת הזמנות

לצד כל אלו, הרי שמערכת טלפוניה ומרכזיה אשר זמינה בכל עת עבור פניות הצרכנים, אף היא יכולה לעשות את ההבדל ולהבטיח שירות טוב ואיכותי, וכן שביעות רצון מלאה מצד הסועדות והסועדים.

מערכת טלפוניה עם מרכזיה הפעילה בכל עת או לפי שעות מוגדרות ואשר מספקת הפניה ברורה ונכונה לכל מוקד ומוקד החל מן המארחת, דרך מוקד ההזמנות למשלוחים ועד לשירותי החשבונאות וההנהלה או מחלקת שירות הלקוחות, זאת במידה והסועדים והסועדות ירצו להציף אי אלו נושאים אשר עלו במהלך חווייתם במסעדה.

 

להבטחת מערך שירות איכותי

היכולת לייצר פתרונות תקשורת מערכתיים ורוחביים עבור מסעדות הוא נדבך חשוב המסייע ביצירת שירות איכותי לקהל הלקוחות.

זכרו תמיד כי לצד המטעמים הנהדרים המוצעים על-ידי המסעדה, הרי ששירות איכותי ויעיל המתחיל כבר מן הרגעים הראשונים, הרי שיש בו כדי להוות מעין תבלין סודי המשאיר אחריו טעם של עוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

B-G-C
פתרונות לשיפור קליטה סלולארית

B-G-C הינה חברה מובילה בישראל המציעה למגוון לקוחותיה פתרונות לשיפור קליטה סלולארית. שיפור הקליטה במשרדים, בתים, ממ"דים, מלונות, חניונים ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שידור חי לחתונה
שיפור קליטה בשידורים חיים

שידורים חיים הפכו להיות כלי מרכזי בעולם המדיה. בניגוד לתפישה הרווחת, הוא איננו נפוץ רק בעולם העסקים, ויתרה מזאת, הוא אף הופך לנפוץ יותר ויותר באירועים הפרטיים עם היכולת לייצר חוויות חברתיות אונליין.

לקריאת המאמר »
טלפון
מערכת התקשורת חושפת: איך תקלות בטלפון משפיעות על הקליטה?

האם אי פעם חווית שיחות שנפלו או קליטה לקויה בטלפון שלך? זה יכול להיות מתסכל, אבל האם ידעת שבאמת ניתן לקשר תקלות בטלפון לבעיות האלה? כשהטלפון שלך לא מתפקד כראוי, זה יכול להשפיע על יכולתו להתחבר לרשתות סלולריות ולקבל אותות, מה שיוביל לניתוק שיחות וקליטה לקויה.

לקריאת המאמר »
חייגו אלינו